מאת: eden | 25/05/11
מק | רוצים רשיון מתנה לFantastical?

האתר macappstorm מחלק רשיונות לתכנה Fantastical





Fantastical היא תוכנה שיושבת בבר העליון (ליד השעון) ומאפשרת עבודה נוחה יותר מול ה-iCal. אפשר להציג את האירועים הקרובים שלנו, וליצור חדשים ע"י ממשק פשוט ונוח.

להורדת גירסת נסיון של התוכנה Fantastical לחץ כאן (מחיר מלא 15$)

כדי להשתתף בתחרות לחץ כאן

1 תגובות המשך קריאה


כניסת חברים: הרשמה חינם!
שם:
סיסמה:
שכחתי סיסמה
התחבר אוטומטית

ראשי
עתיד האייפד והטבלט לאן
עתיד האייפד והטבלט לאן
מכירות הולכות ויורדות של מכשירי האייפד ושוק הטבלטים בכלל שמים לא מעט ספקות בעתיד הטבלט, אולם אפל מאמינה באייפד בכל ליבה.






http://cl.ly/image/2y1t0z2E3w2T/Cook%20and%20iPad.jpg

בכנס ה- D8 של הוול סטריט ג'ורנל שנערך בשנת 2010, התראיין סטיב ג'ובס לראיון האחרון שלו. ראיון זה התקיים זמן קצר אחרי השקת האייפד, מכשיר אליו התייחס ג'ובס בתור אחד המכשירים החשובים ביותר בהם הוא היה מעורב, מסיבה ברורה והיא שג'ובס חזה כי תוך זמן מה הטבלטים יהפכו להיות כלי המחשוב שיחליפו את מחשבי ה- PC המסורתיים ששלטו בעולם המחשוב, למעלה מ- 30 שנה. למעשה האנלוגיה של ג'ובס מהדהדת עד היום, כאשר המנכ"ל המנוח של אפל הקביל את מחשבי ה- PC לרכבי עבודה (משאיות וטנדרים) ואילו את הטבלטים לרכבים משפחתיים כאשר האחרונים החליפו את הצורך בראשונים, עם ההתקדמות של המין האנושי והמעבר לתקופה המתועשת. כיום, כ- 4 שנים אחרי התחזית של ג'ובס ונראה כי היא קרובה מאי פעם. כאשר לפי חברת המחקר גרטנר עולה כי בעוד השנה מחשבי ה- PC נמכרים בהיקף גדול יותר ממחשבי הטבלט ביחס של 308 מיליון אל מול 256 מיליון, בשנה הבאה הדבר יתהפך כאשר ההערכה של החברה היא שבעוד שוק ה- PC יציג מכירות של כ-317 מיליון מחשבים, שוק הטבלט יעקוף אותו עם מכירות גבוהות יותר של כ- 320 מיליון טבלטים.

ממשיך דרכו של ג'ובס – טים קוק, ידוע כמי שמאמין מאוד במכשירי ה- Post PC, כשבעבר הוא ציין בפני הוול סטריט ג'ורנל שהוא מבצע בין 80% ל-90% מהעבודה שלו על האייפד, כשלאחרונה המנכ"ל של אפל ציין שלדעתו כולם יכולים לעשות כך, בהתייחסו לשותפות בין אפל לבין IBM בשוק הארגוני, כאשר בדו"ח ההכנסות הרבעוני קוק הרחיב על השותפות וציין כי היא נועדה להגדיל את הנוכחות של מכשירי הטבלט ובראשם האייפדים בשוק הארגוני, בו למכשירי ה- iOS של אפל יש נוכחות גבוהה מאוד, אם כי קוק ציין במפורש שהיקף המכשירים בכל ארגון הוא די נמוך והחברה מאמינה שהשותפות עם IBM תביא לכדי כך שאפליקציות המיועדות למגזר הארגוני יהיו פשוטות ונוחות לשימוש כמו אלו המיועדות לשוק הצרכני, שעזרו להפוך את האייפד לאחד הטבלטים הפופולריים ביותר. אבל עצם העובדה שמכשירי האייפד לא נמצאים בהיקף גדול בשוק הארגוני, לפחות לא כמו שאפל הייתה רוצה, מעידה על כך שמכשירי הטבלט, שהפכו להיות הקטגוריה המהירה ביותר מבחינת הצמיחה, בעשורים האחרונים, מאמצים את הסממנים של מחשבי ה- PC אותם הם מחליפים, מהר מהמצופה.

[(video) YfJ3QxJYsw8[/(video)

אפל מתגאה באייפדים שלה ובמיוחד בשביעות הרצון של המשתמשים ובאחוזי השימוש, זאת כאשר לאחרונה דווח על ידי חברת Chitika, כי מבחינת גלישה ברשת (הדבר העקרי שעושים עם מכשירי טבלט), האייפד מגיע לנתח שוק של כ- 78% מכלל מכשירי הטבלט בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה) כשאחריו ובהפרש ניכר נמצא ה- Kindle Fire של אמזון שעקף את הטבלטים של סמסונג וטבלטי הנקסוס של גוגל, כשבמקום החמישי עם נתח שוק של אחוז וחצי נמצאים הטבלטים של מיקרוסופט. נתונים אלו מגלים את ההפרש הענקי בין האייפדים לבין טבלטים אחרים מבחינת היקף השימוש בהם, כשמצבה של מיקרוסופט בתחום הטבלטים, תחום בו היא הייתה חלוצה בתחילת שנות ה- 2000, נראה בכי רע, כשלאחרונה יצרנית המחשבים ושותפתה של מיקרוסופט לעולם ה- PC, ציינה שהיא לא מסוגלת להפיק רווחים מייצור של טבלטים בגודל של מתחת ל- 10 אינץ' ולכן היא מפסיקה את הייצור של טבלטים בגדלים קטנים אלו ומעבירה את שאריות המלאי לשווקים מתפתחים כמו ברזיל, סין ויפן בהם יש שוק גדול יותר לטבלטים קטנים וזולים. האירוניה היא שהאייפד מיני של אפל דווקא הפך תוך זמן קצר מהשקתו לטבלט הנמכר ביותר של אפל, כשמי שמתחרה בו הוא האייפד אייר, שהושק לצידו.

אבל לאור ההצלחה האדירה של הטבלטים, בכלל ועבור אפל בפרט, עם מכירות של 225 מיליון מכשירי אייפד נראה כי תאוצת המכירות של הטבלטים מאיטה במקצת, מה שנראה באופן ברור בדו"ח ההכנסות הרבעוני האחרון של אפל בו החברה ציינה כי ברבעון החולף היא מכרה כ-13 מיליון מכשירי אייפד, ירידה של כמיליון אייפדים בהשוואה לרבעון המקביל של 2013. מה שמעיד על ההבנה של אפל לכך שאם החברה רוצה להמשיך ולראות גידול במכירות האייפדים היא צריכה לעזור לטבלטים, היא השותפות הנ"ל עם IBM, שתעזור לדחוף את מכירות האייפדים שעושים חיל בשוק הצרכני ובשוק האקדמי כשקוק ציין שאפל מכרה כ- 13 מיליון אייפדים בשוק זה ברחבי העולם ואם העסקה של אפל עם הממשלה הטורקית תצא לפועל הדבר עשוי להגדיל את היקף החדירה של האייפד בשוק האקדמי באופן ניכר.

http://cl.ly/image/0q1x3G323U2k/Chitika%20tablets.png

העסקה של אפל עם IBM היא רק פעולה אחת מיני רבות שנמצאת בשרוול של אפל עבור הטבלטים, כאשר קוק ממשיך להאמין במכשירי האייפד, בציינו שהחברה בטוחה מאוד בעתיד הטבלט וכי ישנם עוד לא מעט מקומות להציג חדשנות בשוק הטבלטים הצעיר, שבגלגולו המחודש חגג לאחרונה 4 שנים בלבד, וכי אפל פועלת לעשות כן. כמובן שקוק לא הרחיב בנושא אולם אין ספק שהמנכ"ל של אפל מתייחס לדגמים הבאים של מכשירי האייפד, כאשר השמועות גורסות שדגמי האייפד אייר הבא והאייפד מיני Retina השני, יכילו חומרה משופרת וכן את חיישני ה- Touch ID הפופולריים. אולם יתכן מאוד שאפל דוחפת אפילו עוד יותר, כאשר בימים האחרונים האתר הסיני ה- Economic Daily דיווח כי דגם האייפד מיני Retina הבא יהיה דק בכ- 30% מהדגם הנוכחי, שכבר מתהדר בעובי של כ- 7.5 מילימטר, מה שאומר שלטענת האתר הדגם הבא יהיה בעובי של כ- 5 מילימטר. הדיווח מציין כי אפל צפויה להגיע לעובי דקיק זה באמצעות טכניקות ייצור מתקדמות בהן החברה השקיעה.

http://cl.ly/image/3K170a3C1o2h/ipad%20mini.png

מצידו השני של האייפד אייר, ה- Daily מדווח שאפל ממשיכה לעבוד על מכשיר האייפד פרו השמועתי, עם מסך ה- 12.9 אינץ', שלפי הדיווח יושק עד לסוף השנה הקרובה, מה שאומר שאם החברה אכן תשיק את הטבלט המגודל הזה, הוא יוצג ככל הנראה באירוע האייפדים של החברה, שאם נסתמך על השנים הקודמות, יערך במהלך חודש אוקטובר. הדיווח גם מציין כי האייפד פרו יכיל טכנולוגיית חיישני מולטי טאץ' חדשה של חברת TPK, שתאפשר לחברה להשתמש במסך העשוי מקריסטל ספיר. לאחרונה השמועות על האייפד פרו די דעכו, כך שיש לקחת אותן בערבון מוגבל – כמו כל שמועה אחרת. אולם מה שבטוח הוא שאפל פועלת בכל הכוח כדי לקדם את האייפדים שלה ולמרות שהאייפון הוא הכוכב הראשי של החברה, קוק לא מתכוון להזניח כלל וכלל את כוכב המשנה.



מקורות: chitika, udn
עריכה, תרגום ותוספות: natish
להמשך הכתבה | 1 תגובות המשך קריאה
 
ראשי
ה(סתם)שוונג של אפל
ה(סתם)שוונג של אפל
דו"ח ההכנסות הרבעוני של אפל מראה שהאייפון ממשיך לשבור שיאים בעוד סמסונג נמצאת בין הפטיש לסדן.







http://cl.ly/image/0f1B1O3Y1P34/Stamshwung.png

אמש אפל פרסמה את דו"ח ההכנסות הרבעוני שלה עבור הרבעון השלישי של 2014 (הרבעון השני מבחינתה של אפל) כשהחברה מציגה שוב רבעון שיא עם הכנסות של כ-37.5 מיליארד דולר ורווח נקי של 7.7 מיליארד דולר, זאת בהשוואה לרבעון המקביל של 2013 בו החברה ראתה הכנסות של 35.3 מיליארד דולר ורווח נקי של כ- 7 מיליארד דולר. באופן מעניין למדי מדובר ברבעון השני של אפל בו החברה רואה ביצועים טובים יותר ממה שהיא ציפתה כאשר החברה ציפתה לראות שולי רווח של בין 37% ל- 38%, כשבפועל שולי הרווח שלה היו של 39.4%, כשסיבה לכך היא מכירות חזקות מהמצופה של מכשירי האייפון לצד ירידה בעלויות הייצור של המוצרים שלה, הן בגלל תנאי השוק והן בגלל עבודת נמלים של צוות העובדים שלה. באופן לא מפתיע האחראי העיקרי לרבעון המוצלח הזה הוא האייפון שנמכר בהיקף מרשים למדי של יותר מ- 35 מיליון יחידות במהלך 3 החודשים האחרונים, גידול של 12% בהשוואה לרבעון המקביל מאשתקד בו החברה מכרה כ- 31.2 מיליון מכשירי סמארטפון. לדברי קוק ומאסטרי (סמנכ"ל הכספים של אפל) מכירות האייפון, בדומה למכירות שאר המוצרים של החברה, היו חזקות במיוחד במדינות ה- BRIC המתפתחות כשמכירות האייפון עלו בסין לבדה בכ- 50%, מה שהפתיע את החברה שציפתה לצמיחה מתונה יותר של כ- 25%.

מכירות המחשבים של החברה: אייפדים ומקים היו מעורבות כאשר מכירות המק עלו ל- 4.4 מיליארד מחשבים, בהשוואה למכירות של 3.8 מחשבי מק בפרק זמן דומה בשנה שעברה ואילו מכירות האייפד ירדו מ- 14.6 מיליון מכשירי אייפד שנמכרו ברבעון המקביל של 2013, בכמיליון יחידות ל- 13.3 מכשירי אייפד, דבר שהעלה קצת שאלות לגבי חוסנו של שוק הטבלטים, של אפל. בעוד מדובר בסוגיה מעניינת בפני עצמה נראה כי מכירות המק וכן מכירות האייפד הן מצוינות כאשר המק צומח לעומת שוק ה- PC ב- 32 מתוך 33 הרבעונים האחרונים ואילו מכירות האייפד, שנחלשו מעט עדיין מהוות היקף מכירות מרשים למדי שמגמד את מכירות המחשבים האישיים.

http://cl.ly/image/2g3F0E3u2i23/AAPL...%20q3_2014.png

אולם מה שהיה מעניין הרבה יותר בדו"ח ההכנסות הרבעוני הזה הוא ההשוואה בין אפל לבין המתחרה העקרית שלה – סמסונג. שדו"ח ההכנסות הרבעוני האחרון שלה שלמרות שהחברה הגיעה למעמד של יצרנית הסלולר הגדולה בעולם בזכות העתקת המוצרים של אפל, דבר שבגינו החברה נתבעה ונמצאה אשמה בהפרת הקניין הרוחני של אפל, היה רחוק מלהיות דומה לדו"ח ההכנסות של אפל. למעשה הרבעון האחרון היה הרבעון השני בו סמסונג מדווחת על קשיים, אם כי הפעם החברה פספסה אפילו את התחזיות שלה, כשמכירות המוצרים שלה ירדו בכ- 9%, מה שפגע ברווח של החברה ב- 24% שהביא את הרווחיות של החברה לשיעור הנמוך ביותר מאז הרבעון השני של 2012. החברה ציינה שלל של הסברים לכך, אולם נראה כי מה שמשפיע באופן הניכר ביותר הוא המצאותה של החברה בין הפטיש לסדן, כאשר הפטיש הוא נתח הפרימיום של שוק הסמארטפונים בו אפל שולטת ללא כל עוררין כשלאחרונה התגלה כי האייפון 5s הוא עדיין הסמארטפון הנמכר ביותר בעולם, אפילו יותר ממכשיר הדגל החדש של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית הגאלקסי S5, שלמעשה נראה שבשווקים מסוימים, כמו למשל בשוק הבריטי לא מצליח להתמודד אפילו מול האייפון 5c שבכלל נחשב מבחינתה של אפל למכשיר המיועד לשוק הביניים. העוד הפטיש הוא כאמור נתח הפרימיום, שהרי הסדן הוא נתח מכשירי ה- Low End שנמכרים במספרים גדולים בשווקים מתפתחים ולא רק.

בעבר התגלה כי החלק הארי של מכירות מכשירי הסמארטפון של סמסונג, הם לא מכשירי הדגל של החברה מסדרת הגאלקסי, אלא דווקא מכשירי סמארטפון זולים יותר מסדרה זו כמו למשל הגאלקסי Y. לאור העובדה שאחד השווקים החשובים ביותר של סמסונג (וגם עבור אפל) הוא השוק הסיני, נראה שסמסונג נחלשת בשוק זה, כאשר יצרניות סמארטפונים מקומיות כמו למשל Xiomi, שנמצאת בתנופה אדירה, Huawei או לנובו חוטפות את הצרכנים מידיה של סמסונג וכך נוצר מצב בו סמסונג נחבטת ב- 2 הכיוונים, הן מלמעלה על ידי אפל והן מלמטה על ידי יצרניות סמארטפון מקומיות שמציגות מחירים תחרותיים אפילו יותר מאלו של סמסונג (כמו למשל מכשיר ה- Mi3 של Xiaomi שנמכר באזור ה- 300$). לאור העובדה שמכשירי הסמארטפון הם דוחפי הרווח הגדולים ביותר של חברות הטכנולוגיה בימים אלו, יותר ממכשירי טבלט, בהחלט יותר ממחשבי PC וללא כל עוררין יותר ממוצרים אחרים כמו למשל טלויזיות. נראה שבאופן אירוני האסטרטגיה של סמסונג של לירות לכל הכיוונים נמצאת בעוכריה, מאחר באף אחד מפלחי שוק הסמארטפונים אין לחברה יתרון על פני המתחרות העקריות שלה.

[(video) QSDAjwKI8Wo[/(video)

מסיבה זו נראה שהחברה החלה לתקוף את מכשירי האייפון 6. כך שאם החברה פתחה בקמפיין שיווקי נגד מכשירי האייפון 5 ביום הצגתם, הפעם מכונת השיווק של סמסונג לא חיכתה והיא החלה לתקוף את הדגם הבא של הסמארטפון הפופולרי ביותר בעולם, יותר מחודש לפני הצגתו בפרסומת חדשה בה נראה משתמש אייפון הנלהב לגודל המסך השמועתי והגדול יותר של האייפון 6, כשלצידו יש משתמש גאלקסי S5 שמבטל את ההתלהבות בכך שמכשירי הגאלקסי של סמסונג מציגים גודל מסך גדול יותר מזה מספר שנים. אין ספק שהפרסומת של סמסונג פוגעת במקום רגיש עבור אפל, שבעבר התגלה שהחברה מבינה שהמשתמשים שלה רוצים מסכי סמארטפון גדולים יותר ונראה שהחברה פועלת לענות על מבוקשם עם מכשירי האייפון 6 שיציגו ככל הנראה גדלי מסך של 4.7 אינץ' ו- 5.5 אינץ'. מה שכן בעוד הפרסומת מבקשת ללגלג על המשתמשים של אפל ועל מוצרי החברה, סמסונג חושפת את דאגתה מכך שמשתמשים רבים מחכים כיום לדגם האייפון 6, בנוסף להערכות החוזרות והנשנות על ידי אנליסטים, שדגמי האייפון 6 עם המסכים הגדולים יותר יביאו לנהירה גדולה של משתמשי אנדרואיד לכיוון האייפון, מה שיפגע בסמסונג אפילו עוד יותר.

בכל אופן בעוד השינוי בגודל המסך של מכשירי האייפון 6 צפויים לשפר את היקף מכירות המכשירים, נראה כי כבר עכשיו לאפל אין מקום לדאגה, כאשר עצם העובדה שהגאלקסי S5 ולמעשה אף מכשיר סמארטפון עם מסך הגדול מ- 4 אינץ', בין אם מתוצרת סמסונג או יצרנית אחרת, לא מצליח לערער על מעמדו של האייפון 5s כמלך הסמארטפונים. כך שנראה שהאיכות גוברת בסופו של דבר על הכמות, או במקרה הזה – הגודל.


מקורות: MacRumors ו- TechCrunch
עריכה, תרגום ותוספות: natish
להמשך הכתבה | 4 תגובות המשך קריאה
 
ראשי
אז מה הסיפור מאחורי הלוגו הזוהר של האייפון 6
אז מה הסיפור מאחורי הלוגו הזוהר של האייפון 6
סוגיית הלוגו הזוהר של מכשירי האייפון 6 נפתרת, כאשר אפל מתכוננת להשקה הגדולה ביותר של מכשירי האייפון.








http://cl.ly/image/0i3y0x3q3308/iPhone%206.png

לפני 3 שבועות הועלה לרשת סרטון באיכות גבוהה שמציג את פאנל הגב של מכשיר האייפון 6 בתצורת ה- 4.7 אינץ'. פאנל זה הצית מחדש את השמועות עתיקות היומין שאפל תציג במכשירי האייפון שלה לוגו זוהר בגב המכשיר, מסיבה שהלוגו של החברה, היה חתוך, זאת בניגוד ללוגו של אפל בגב מכשירי האייפון 5 והאייפון 5s שהוא חלק מהפאנל האחורי ולמעשה מדובר בליטוש של האלומיניום המאולגן. מה שכן כפי שצוין דאז, הפאנל האחורי שהוצג נלקח מפס הייצור שלו, ככל הנראה לפני שהוא לוטש למצבו הסופי ובימים האחרונים האתר uSwitch העלה לרשת תמונות שמציגות את הפאנל האחורי במצבו הסופי. כפי שניתן לראות מהתמונות נראה כי אין תגלית חדשה או מרעישה: אכן מדובר בפאנל יוניבודי שעשוי כולו מאלומיניום בו יש פסים של פולימר לא מוליך המפריד בין מקטעי האנטנה השונים המוטמעים בפאנל האחורי עצמו. כמו כן המצלמה ממוקמת באותו המקום כשהיא מכילה מיקרופון ייעודי (בדומה למכשירי האייפון האחרונים) וכן פלאש LED מעוגל שמחליף את התצורה האליפטית אותה אפל הציגה במכשיר ה- 5s, עבור ה- True Tone, אם כי גודלו הגדול יותר מעיד כי אפל פשוט מצאה דרך לשנות את תצורת הדואל פלאש מבלי לפגוע בשימושיות שלו.

http://cl.ly/image/2J1H2b453E3i/iPho...20back%201.jpg
http://cl.ly/image/423q1x3X2i1E/iPho...20back%202.jpg

הפאנל מגלה כי הלוגו של אפל לא נותר חתוך והצצה מצידו הפנימי של הפאנל מראה כי הלוגו מכוסה בחומר פלסטי דק שמזכיר מאוד את הפאנל האחורי של מכשירי האייפד, גם בהם הלוגו מכוסה בחומר לא מוליך דק מאוד, מהסיבה הפשוטה שאפל משתמשת בלוגו כחלון עבור רכיבי התקשורת של מכשירי האייפד מבוססי ה- Wifi, כאשר בדגמי האייפד שמכילים קישוריות סלולרית ישנה חלונית פלסטיק נוספת הממוקמת בחלקו העליון של המכשיר. כך שנראה שההסבר ללוגו החתוך הוא פשוט למדי ולמרבה הצער הוא לא כולל לוגו מואר עבור מכשירי האייפון, אלא מעבר לקונספט בו אפל מיישמת את אנטנת ה- Wifi במכשירי האייפד, זאת כאשר נראה שמבנה האנטנות החדש המוטמע לתוך הפאנל האחורי של המכשיר, יהיה עבור רכיבי הקישוריות האחרים: בלוטות', עליה אפל מסתמכת יותר ויותר עבור שימושים כמו למשל iBeacons, קישוריות סלולרית ו- GPS. כך שאל תצפו שאפל תציג למכשירי האייפון 6 פרסומת הדומה לזו שהחברה שיחררה לאחרונה עבור מחשבי המקבוק אייר:

[(video) 7PzntWQ-sVY[/(video)

פאנל זה מוצג זמן קצר אחרי הדיווחים מהשבוע שעבר שציינו כי אפל תחל את ייצור מכשירי האייפון 6 השבוע, לצד שמועות נוספות על מפרט החומרה של המכשיר. ככל הנראה אפל מכוונת להשקה גראנדיוזית של האייפון 6, כאשר הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי אפל הזמינה משותפותיה לייצור מכשירי האייפון, של בין 70 מיליון ל- 80 מיליון מכשירי אייפון 6: הן בתצורת ה- 4.7 אינץ' והן בתצורת ה- 5.5 אינץ', עבור הרבעון האחרון של 2014 המסתיים בסוף חודש דצמבר. מדובר בקפיצה מהותית מהיקף ההזמנות אותו אפל בצעה בשנה שעברה העומד על בין 60 מיליון ל- 60 מיליון עבור רבעון ההשקה של מכשירי האייפון 5s וה- 5c. גידול של 130% בהיקף ההזמנות מראה לא רק כי אפל מצפה להיקף מכירות משמעותי מאוד עבור הרבעון הראשון של מכשירי האייפון 6, שיהיה גם רבעון החגים – רבעון בו החברה רואה היקפי מכירות גדולים מהרגיל, כשבשנה שעברה אפל מכרה ברבעון זה למעלה מ- 50 מיליון מכשירי אייפון. אלא גם שהחברה מעוניינת לצמצמם ככל האפשר את בעיות הזמינות של מכשירי האייפון בחודשים הראשונים למכירתם, דבר ממנו החברה סבלה בשנים האחרונות, עקב בעיות ייצור כאלה ואחרות של מכשירי האייפון, כאשר דגמי האייפון 5 סבלו מתפוקות ייצור נמוכות עקב הייצור המסובך והעדין שלהם, ואילו מכשירי ה- 5s סבלו מזמינות נמוכה עקב תפוקות נמוכות של רכיבי ה- Touch ID, לצד ציפייה שונה לתמהיל הדרישה בין האייפון 5s לאייפון 5c.

אנליסטים רבים צופים כי השקת מכשירי האייפון 6 יביאו היקף מכירות גדול לאפל, כאשר לצד משתמשי האייפון שישדרגו את מכשיריהם מדגמים ישנים יותר לדגמים החדשים, שיכילו שינוי עיצוב, יהיה גם משתמשי פלטפורמות אחרות (ובעיקר אנדרואיד) שיעברו להשתמש במכשירי האייפון בזכות גודל המסכים החדש והגדול יותר.


מקורות: uswitch וה- wsj
תמונה: The Verge
עריכה, תרגום ותוספות: natish
להמשך הכתבה | 4 תגובות המשך קריאה
פורומים חדשות לוחות עוד באייפונס לוח בקרה
תיקון אייפון חדשות כללי לוח אייפון אייפון 5 צור קשר
פיתוח לאייפון חדשות אביזרים לוח אייפוד דרושים
אייפון בישראל חדשות תוכנות לוח אייפד פרסם אצלנו
מוצרי אפל חדשות משחקים לוח סלולר Facebook
iFriends דיון אביזרים לוח אפל מועדון חברים הצהרת פרטיות
פורום אייפד אייפון iFriends אוזניות לאייפון למעלה
אחסון אתרים אייפד


כל הזמנים הם GMT +2. השעה כרגע היא 19:55.

מופעל באמצעות VBulletin גרסא 3.8.7
כל הזכויות שמורות ל"קבוצת אייטל בע"מ" מנהלת ומתחזקת את אתר iPhones.co.il ©
iPhones.co.il © כל הזכויות שמורות ©Ad Management by RedTyger

SEO by vBSEO 3.3.0