מאת: eden | 25/05/11
מק | רוצים רשיון מתנה לFantastical?

האתר macappstorm מחלק רשיונות לתכנה Fantastical





Fantastical היא תוכנה שיושבת בבר העליון (ליד השעון) ומאפשרת עבודה נוחה יותר מול ה-iCal. אפשר להציג את האירועים הקרובים שלנו, וליצור חדשים ע"י ממשק פשוט ונוח.

להורדת גירסת נסיון של התוכנה Fantastical לחץ כאן (מחיר מלא 15$)

כדי להשתתף בתחרות לחץ כאן

1 תגובות המשך קריאה


כניסת חברים: הרשמה חינם!
שם:
סיסמה:
שכחתי סיסמה
התחבר אוטומטית

ראשי
מיקרוסופט עושה זאת שוב, לא נכון
מיקרוסופט עושה זאת שוב, לא נכון
המנכ״ל החדש של מיקרוסופט רק נכנס לתפקיד, וכבר חוזר ככל הנראה על טעויות קודמיו בתפקיד. בהמשך:






לפני כחודש, שלח מנכ״לה החדש של חברת מיקרוסופט, סתיה נאדלה, מזכר מפורט לעובדי חברת מיקרוסופט, המציג בתוכו את חזונה של החברה ואת האסטרטגיות העתידיות שלה. כאשר קוראים את המזכר הנ״ל, וכמו כן קוראים גם את הראיון שערכו האתר The Verge עם המנכ״ל החדש, נוצר רושם כי מיקרוסופט מסרבת ללמוד מטעויות.

בעוד החברה מנסה בכל כוחה להישאר שחקן רלוונטי בעולם המובייל, ישנו רושם כי הם אינם מוכנים ללמוד מהמתחרה הגדולה שלהם, אפל, איך ניתן להיכנס לשוק חדש (מבחינת האחרונה) ללא ידע וניסיון קודמים, בעוד השוק הנ״ל מוצף ללא הרף במכשירים מכל המינים והסוגים (כמעט), ובכל זאת לזעזע אותו לחלוטין עם מכשיר משלה, ואף לגרום לכמה חברות מהחזקות ביותר פשוט להתמוטט (לדוגמא: חברת RIM המוכרת גם כבלאקברי) בתוך כמה שנים בודדות. למעשה, לא רק שמיקרוסופט לא מנסה להבין את מנוף ההצלחה של האייפון, אלא שהיא גם מתבצרת בעמדה שלה כמונופול במערכת ההפעלה השולחנית ביחד עם שלל הכלים שהיא פיתחה כגון אופיס וכו׳ כמפתח להצלחתה.

אחד הדברים שמאפיינים את צורת החשיבה של מיקרוסופט בראשותו של נאדלה היא ההסתכלות על קהל הצרכנים שלה כקהל עסקי, דבר השונה לחלוטין מצורת ההסתכלות של אפל וגוגל, ועל כן החברה מנסה לדחוף דווקא את הצורך בכלים המשרדיים שלה כמשהו שימנף אותה מעל למתחרות שלה.
כאשר נשאל נאדלה על ידיי ג׳ושוע טופולסקי מהאתר The Verge לגביי האסטרטגיה של מיקרוסופט בהגברת המכירות של מכשיריה לצרכנים, ענה נאדלה:
ציטוט:
אתה מתייחס לשוק כאילו ״זה נגמר, אפל וגוגל ניצחו בגלל שהם זכו באהדת הצרכנים״, אני הולך לערער על זה. אני הולך להגיד ״לא, כל צרכן חושב צריך לשקול גם את מיקרוסופט כי נחש מה, אתה לא רק צרכן. אתה גם הולך לעבודה, אתה גם הולך להיות פרודוקטיבי ואנחנו יכולים לעשות לך עבודה קלה יותר שם.״ לזה אני שואף.
בעצם הציטוט הנ״ל, טמון בעצם המוקש הגדול ביותר של מיקרוסופט בשורה התחתונה.
לרוב, כאשר צרכן קונה מכשיר סלולרי, הוא קונה אותו על מנת להקל על החיים שלו, על מנת להינות, לשחק, לשבור את השיגרה של העבודה היומיומית המעייפת. אך בעיניה של מיקרוסופט, הדברים נראים כנראה אחרת. בשבילם, על צרכן הינו צרכן פוטנציאלי דווקא מעצם היותו חלק ממעגל העבודה, ולא מסתכלים על הצרכים הפרטיים שלו דווקא.
כאשר בוחנים את ערכת הכלים המשרדיים של מיקרוסופט, מיקרוסופט אופיס, ניתן לראות כי זו שוחררה לאייפון באופן רשמי רק בסביבות יוני 2013, ולאייפד רק לפני כמה חודשים בודדים, ולמרות שעד לאותם הרגעים כלים אלו לא היו נגישים לאותם בעלי מכשירים, קצב המכירות שלהם הרקיע שחקים!

אך לא הכל שחור באסטרטגיה זו, מאחר ועצם ההסתכלות של מיקרוסופט על הצרכנים כלקוחות עסקיים דווקא, מהווה סוג של הימור מעניין. מצד אחד הימור זה הינו ייחודי לחברה הזו (בעיקר מאחר ובלאקברי כבר כמעט ונעלמה מהעולם לחלוטין) ,ועל כן הוא מביא משהו חדש דווקא בצורת ההסתכלות של הלקוחות עליה, אך באותה הנשימה, הימור זה יכול להתברר כמסמר האחרון בארון הקבורה שלה, ממש כמו שקורה בימים אלו לבלאקברי אשר ניסתה להאחז בקרנות המזבח עם המקלדות הפיזיות שלה, בעוד העולם הוקסם לחלוטין מממשק המולטי טאץ׳ החדשני של אפל, ולאחריה גם של גוגל (וכמובן שאר היצרניות שמשתמשות באנדרואיד כיום).

על אף הניסיון המעניין הזה של מיקרוסופט להיות חברה שונה ממתחרותיה, מיקרוסופט עלולה לגלות כי הלקוחות הפוטנציאלים שלה הולכים פחות לאהוב את הגישה ה(סוג של) מתנשאת על קהל הצרכנים, בעודה אומרת ״ממני תראו וכן תעשו״. כאשר נכנסו מכשירי האייפון למקומות העבודה שלנו (וכמובן גם מכשירי האנדרואיד טיפה לאחר מכן), החל תהליך במקומות העבודה בו צורת העבודה הישנה (עבודה מול תוכנות מחשב מסויימות) לעבור לאט לאט גם למכשירים הניידים הללו, תוך הנגשתם בצורה פשוטה, יעילה ואינטואיטיבית. כיום ניתן לראות כיצד מכשירי האייפון הינם חלק אינטגרלי במקומות העבודה שלנו, ביחד עם מכשירי האייפד שגם כן תפסו חלק נכבד בניסיון להקל לנו על העבודה שלנו. דוגמא מעולה לכך ניתן לראות דווקא במוסדות הרפואיים אשר מתחילים להשתמש יותר ויותר במכשירים כדוגמאת האייפד על מנת לנטר תיקים רפואיים, לבדוק תקינות של פעולות הגוף של החולה (דופק, לחץ דם וכו׳) ועוד. אצל מיקרוסופט לעומת זאת, הגישה היא הפוכה. במקום שמקום העבודה יצטרך להשתנות בעבורנו, פשוט נקבל מכשיר סלולרי/טאבלט אשר מריץ את אותה המערכת הפעלה (כמעט) שנמצאת במחשב שלנו במקום העבודה, ונעשה את אותן הפעולות בדיוק דרכו. מצד אחד, נשמע כמו דבר מצויין - אחרי הכל מדובר על אותה הסביבה המוכרת לנו מזה זמן מה, ואין צורך להסתגל לצורת עבודה חדשה, אך כאן גם טמונה בעיה גדולה יותר - האם הממשק הקיים כבר לפני כן באמת היה נוח ואינטואיטיבי מספיק בעבורנו? האם לא נרצה משהו פשוט יותר וקל יותר לעבודה על גביי המכשיר הקטן שנמצא אתנו? זוהי בהחלט בעיה לא קטנה אשר יכולה להוות חרב פיפיות בעבור מיקרוסופט, במידה ולא תמצא נוסחה אשר תשלב את שתי העולמות הללו גם יחד.

לאחר שהתעמקנו בענייני ממשקים ועבודה, בואו נצלול אפילו עמוק יותר להבדל הגדול בין הגישה החדשה של מיקרוסופט לבין גישתן של אפל וגוגל דווקא דרך עינייו של הצרכן עצמו. אפל, החלוצה הראשונה בהנגשת מכשירי סמארטפון דווקא לקהל שאינו צרכני, בנתה אקוסיסטם רחב בעל ממשק פשוט ונוח המיועד לתת לכל אחד ואחת מאיתנו את היכולת ליצור תוכן, לצלם, לשמוע מוזיקה, לגלוש באינטרנט, לשחק במשחקים וכו׳, תוך כדי מתן כלים חזקים לא פחות גם בתחום העסקי. במילים אחרות - מחשב כף יד אמיתי. גוגל, אשר שיתנה את כל צורת המחשבה שלה לאחר צאת האייפון, השכילה להבין כי הצרכנים הפוטנציאלים שלה רוצים מכשיר פשוט ונוח ליומיום אשר יבדר אותם אך ממש כמו אפל, יתן להם מחשב אמיתי בכף היד. מיקרוסופט לעומת זאת, בוחרת להתמקד דווקא בצדדים העסקיים יותר (אשר בהם היא חזקה יותר מכל חברה אחרת) ופחות בענייני הפנאי של המשתמשים שלה. הגישה העסקית הזו מגיעה לידיי ביטוי גם בצורת השיווק של מכשירי הסמארטפונים שלה, כאשר אלה ממותגים כמכשירים לעסקים. אך שלא כמו בלאקברי (אשר יועד חד משמעית לאנשי עסקים נטו), מיקרוסופט רואה בכל אחד מאיתנו פוטנציאל לשימוש עסקי (וכאן אנו חוזרים לדבריו של נאדלה בראיון עם האתר The Verge).


ניסיונותיה הכבירים של מיקרוסופט להישאר שחקן רלוונטי בשוק הסמראטפונים מתחיל להיות מעניין יותר, אך באותה הנשימה גם מטריד מאוד. עושה רושם כי אחרי כל הזמן שעבר מאז השקתו של האייפון הראשון ועד היום (תוך כדי התחלפותם של מנכ״לים אשר יחד איתם גם התחלפו הגישות בחברה הנ״ל), מיקרוסופט לא משכילה ללמוד דווקא מיריבותיה את סוד ההצלחה שלהן בשוק כל כך רווי ותחרותי. האם על אף דברים אלו, אנו נזכה בכל זאת לראות בתקומתה של מיקרוסופט מן העפר? או שמא נזכה לראות בדעיכתה הסופית של שחקנית משמעותית אשר תרמה רבות לשוק הנ״ל? נשאר רק לחכות ולראות.

מקור: tuaw.
תרגום, עריכה ותוספות: ebest.
להמשך הכתבה | 2 תגובות המשך קריאה
 
ראשי
האייפון 6| המסך עם הדפנות המעוגלות מתגלה
האייפון 6| המסך עם הדפנות המעוגלות מתגלה
הדיווחים סביב ייצור האייפון 6 ממשיכים להגיע, כאשר במקביל תמונות ראשונות מציגות את המסך של המכשיר שיגיע עם דפנות מעוגלים.







http://cl.ly/image/2L3q0u0X3K3j/iPhone%206%20screen.png

השמועות, הדיווחים וההדלפות לגבי האייפון 6 לא פוסקות בשבועות האחרונים, כאשר נראה שהשיא קרב, זאת לפני אירוע ההצגה הצפוי לפי הדיווחים להתקיים בתחילת חודש ספטמבר. באופן מוזר למדי מומחה הטלקום הסיני Xiang Ligang דיווח בימים האחרונים כי לפי מקורותיו בפוקסקון מכשירי האייפון נמכרים בשלב בשלב ה- PVT, כשתפוקות הייצור עומדות על כ-90%. משמעות הדבר היא שהייצור ההמוני של מכשירי האייפון 6 קרוב מאי פעם וכי ייצור המכשיר עומד בהתאם ללוח הזמנים להצגה בספטמבר. אולם הדבר מעלה קצת תהיות, מאחר ואם האייפון 6 נכנס רק עכשיו לשלב הייצור ההמוני – כחודש להשקתו, שהרי נראה שהזמינות של המכשיר תהיה מצומצמת מאוד בחודשים הראשונים לחייו. כמו כן דיווח זה סותר במקצת את הדיווחים הקודמים לפיהם דגם ה- 4.7 אינץ' של האייפון 6 נכנס לשלב הייצור במהלך חודש יולי, מה שמתאים קצת יותר ללוח הזמנים הנ"ל. בנוסף לכך האתר Digitimes מדווח שלפי מקורותיו בשרשרת האספקה והייצור של האייפון 6, שותפתה של אפל Pegatron זכתה לשיפור בחוזה שלה מול אפל, בצורה כזו שתגדיל את היקף הייצור של תאגיד הייצור לכדי 50%, זאת כאשר בחודש מאי הדיווחים ציינו ש- Pegatron תייצר כ- 15% מכלל מכשירי האייפון בעוד רוב הייצור יעשה על ידי פוקסקון.

בימים האחרונים אפל גם הכריזה באופן רשמי כי היא אוסרת על השימוש של החומרים benzene (שעשוי לגרום ללוקימיה) ו- n-hexande (שעשוי לגרום לנזק עצבי), שני כימיקלים מסוכנים, בהם נעשה עד כה שימוש בייצור ובהרכבה של מכשירי האייפון והאייפד. ההחלטה הזו של אפל מגיעה אחרי 4 חודשים בהם החברה בדקה כי בכל 22 המפעלים בהם המכשירים שלה מיוצרים בצורה ראשונית, משנית או יותר. לא נעשה שימוש בחומרים אלו, שעד כה סיכנו כחצי מיליון מעובדי המפעלים הללו. מה שכן אפל ציינה כי היא עדיין תאשר שימוש בחומרים אלו בשלבי המוקדמים של ייצור הרכיבים הדרושים למכשירי האייפון והאייפד, אם כי בפיקוח קפדני יותר. ליסה ג'קסון, סגנית הנשיא באפל לענייני יוזמות סביבתיות התייחסה לנושא וציינה כי אפל עושה ככל האפשר כדי להנהיג את המגמה לשינוי בתחום הסביבה ולעבור להשתמש בכימיקלים ידידותיים יותר.

http://cl.ly/image/2F2X0t342C2v/Cook...ufacturing.jpg

בכל אופן בין אם האייפון 6 נכנס לייצור המוני כבר בחודש יולי, או שהוא יכנס לייצור המוני בימים הקרובים, אין ספק שהתמונה לגבי העיצוב שלו הולכת ומתגבשת, כאשר בשבועות האחרונים נחשפו תמונות שהציגו את הפאנל האחורי של המכשיר הן בצבע הזהוב והן בצבע הכסוף. כעת Feld & Volk שלאחרונה הציגו את הפאנל האחורי הזהוב של האייפון 6, פרסמו תמונות חדשות של רכיבי האייפון 6, כשהפעם מדובר בחלקים אחרים השייכים לדגם הכסוף של האייפון, ביניהם: לחצן הכיבוי/הדלקה, לחצן ההשתקה, מגירת הסיום. כמו כן החברה גם פרסמה תמונות של הפאנל הקדמי של המכשיר. לא מדובר בתמונות ראשונות של הפאנל, כאשר בשבוע האחרון נחשפו תמונות נוספות המציגות את הפאנל הקדמי שכולל את מכלול המסך וכן את החיפוי ספק זכוכית, ספק ספיר שלו. אולם התמונות החדשות והאיכותיות יותר נותנות מבט קרוב יותר כשמהן ניתן ללמוד כי המסך של האייפון 6 צפוי להיות שונה מאלו של מכשירי האייפון 5 וה- 5s.

http://cl.ly/image/2r3L3K1J2B3M/iPhone%206%20parts.png

שינוי זה יהיה בדמות מסך שיהיה מעוגל יותר בצדדיו, שישתלב ככל הנראה בצורה חלקה עם הפאנל האחורי שאף הוא מעוגל מעט, כדי להשלים עיצוב חלק ונקי של המכשיר. השמועות על מסך מעוגל בהקשר של מכשירי האייפון הן בהחלט לא חדשות אולם רבים ציפו שהמסך יגלוש יותר לצדדים, דבר שהוא בהחלט לא אפשרי מבחינה פונקציונלית. מה שכן יש לציין שבעוד החיפוי מעוגל, אין זה אומר שהמסך מעוגל אף הוא וסביר להניח שהוא נמתח בצורה טובה יותר, אך עדיין יש מסגרת צרה הסוגרת עליו. לאור העובדה שהחיפוי של מסך האייפון 6 מעוגל יותר נראה כי זאת הסיבה שאפל בחרה להשתמש בחומר עמיד וקשיח יותר מזכוכית הגורילה, זאת כדי להקנות למסך עמידות גבוהה יותר נגד שריטות ומכות, כאשר עד כה שילדת האייפון שמשה את המסך לצרכי ההגנה.

[(video) CEGyb4rgQ94[/(video)

מה שכן נראה כי כל התמונות וההדלפות מתמקדות בעיקר בדגם ה- 4.7 אינץ' ויש לא מעט סברות כי מכשיר ה- 5.5 אינץ' השמועתי הוא בגדר פיקציה בלבד, זאת מאחר ועד כה נמצאו מספר קטן מאוד של רכיבים שהודלפו, אם כי ישנם כאלה. מידע שמאשש אולי את קיומם של 2 דגמים של מכשירי אייפון 6 מגיע מכיוון תאילנד, כאשר משרד השידור והתקשורת אישר בימים האחרונים את מכירתם של 2 דגמים חדשים של מכשירי אייפון: A1524 ו- A1586, מספרי דגמים שלא קיימים כיום בליין מכשירי האייפון. יתכן מאוד ומדובר בדגמים הנפרדים מבחינת היכולות הסלולריות שלהם, אולם יתכן מאוד ואף הגיוני יותר שמדובר ב- 2 דגמים שונים לגמרי, קרי דגם ה- 4.7 אינץ' ודגם ה- 5.5 אינץ'. אבל אי אפשר לשלול אפשרויות אחרות שהן אפשריות גם כן, כמו למשל שאחד הדגמים הוא דגם של אייפון 6c או 5c משודרג, אייפון 5s משודרג (מבחינה סלולרית) ועוד.


מקורות: 9to5mac, digitimes ו- macrumors
עריכה, תרגום ותוספות: natish
להמשך הכתבה | 12 תגובות המשך קריאה
 
ראשי
כשאופנה וטכנולוגיה נפגשים
כשאופנה וטכנולוגיה נפגשים
אפל מביאה לשורותיה אושיות רבות מתחום האופנה כאשר נראה שהחברה צפויה לשים דגש משמעותי על האופנתיות של מוצרי הטכנולוגיה שלה ובראשם אלו הלבישים.






http://cl.ly/image/3B2o3x1o2i3I/Tim%...%20fashion.png

אפל היא חברה שמתפתחת. בתחילת דרכה ולמעשה עד לתחילת שנות ה- 2000, החברה הייתה חברת מחשבים דה פאקטו – כאשר למעשה שמה היה "אפל מחשבים". אבל למעשה החברה ייצרה יותר מרק מחשבים, כאשר מדפסות הלייזר של החברה היו פריצת דרך טכנולוגית ולמעשה במהלך שנות ה-90' החברה פיתחה כל מיני מוצרים: החל ממצלמות, נגני דיסקים וקונסולות משחקים. אם כי אף אחד מהמוצרים הללו לא היה מוצלח. כך השיוך של אפל לתחום המחשבים נותר צרוב בראש הקהל. אבל בשנת 2001 החברה ביצעה שינוי מהותי כאשר היא נכנסה לתחום המוזיקה. תחילה עם נגן האייפוד ולאחר מכן עם חנות האיטיונסטור וכך תוך 5 שנים בלבד, החברה חוללה מהפכה בתחום המוזיקה, כשהיא מובילה את השינוי לכיוון המוזיקה הדיגיטלית.

בשנת 2007 החברה כיוונה את מאמציה לתחום הסמארטפונים/סלולר ותוך כדי החליטה שעתיד החברה טמון במכשירים ניידים ובהתאם לכך השם "אפל מחשבים" לא תואם כל כך מאחר ולא מדובר רק במחשבים, לפחות לא במובן ההיסטורי שלהם. כעת החברה עומדת בפיתחו של שינוי נוסף, כאשר נראה שמכשירי הסמארטפון הולכים ומתגשמים להיות מרכז החיים הדיגיטליים של המשתמש אותם מחזקים מסביב מחשבי ה- PC והטבלט, תחום המחשוב צפוי להשתנות שוב, כאשר נראה שכל נושא הטכנולוגיה הלבישה צפוי לשנות ולהעצים את מכשירי הסמארטפון בצורה ניכרת. אבל בשונה מסמארטפונים וטבלטים שרוב הזמן נמצאים בכיס או בתיק מוצרי טכנולוגיה לבישה, כשמם הם – לבישים ובהתאם לכך המשתמש ילבש אותם בצורה כזו או אחרת.

http://cl.ly/image/2X431P3x3A00/Denev%20and%20apple.jpg

שימוש זה שהוא שונה בתכלית השוני מזה של סמארטפונים, מצריך גישה שונה כאשר עד כה יצרניות הטכנולוגיה שהציגו את מוצרי הטכנולוגיה הלבישה שלהם התמקדו או בהצגת צמידים המנטרים את מדדי הבריאות והספורט או שעונים חכמים שמנסים לשקף את חווית הסמארטפון לתוך מסך קטן יותר אותו עונדים על הזרוע. אבל נראה שאפל מתייחסת לעניין בצורה עמוקה יותר ואופנתית יותר, מתוך הבנה שמוצרי טכנולוגיה לבישים, צריכים להיות אופנתיים במיוחד, אחרת המשתמשים לא יענדו אותם ולא ישתמשו בהם, מדד שעבור אפל הוא בין החשובים ביותר, לצד שביעות רצון המשתמשים וכו'. כך שבניגוד לסמסונג, LG ומוטורולה שצפויה להציג בשבועות הקרובים את ה- Moto 360 או יותר נכון ה- 270 אפל הביאה לשורותיה לא מעט אושיות מתחום העיצוב והאופנה.

הדמות הראשונה שהגיעה לאפל הוא Paul Deneve, שתפקד בתור המנכ"ל של חברת YSL שלאחרונה הביאה גם את נשיאת החברה באירופה שהייתה ממונה גם על תחום הקמעונאות, Catherine Monier לאפל. באופן מעניין ומסתורי Deneve מדווח באופן ישיר לטים קוק מתוך קבוצת הפרויקטים הסודית, שהוא ככל הנראה עומד בראשה (או לפחות אחד מראשיה). קבוצה זו מונה אושיות מתחומים שונים כשלאחרונה התגלה כי בין חברי הצוות נמנים גם Jay Blahnik (שעל הצטרפותו לאפל דווח כבר בעבר) שבעבר עבד בחברת Nike והיה בין המוחות שהיו אחראים לצמיד ה- Fuel Band של החברה וכן Divya Nag, כוכבת עולה בתחום המחקר הרפואי עם התמחות באישורים של מנהלי התרופות. מה משותף למנכ"ל של חברת אופנה, אושיית ספורט וכוכבת מתחום הרפואה/בריאות? ובכן ככל הנראה עבודה על מוצר הטכנולוגיה הלביש של אפל שיהווה שילוב של 3 האלמנטים הללו: אופנה, ספורט ובריאות.

http://cl.ly/image/3u2t281R2l3A/2.png

Deneve ו- Monier הם גם לא הדמויות היחידות מתחום האופנה שהצטרפו לאפל בשנה האחרונה. אליהם חברו עוד אושיות מתחום האופנה כשהבולטת שבהם: Angela Ahrendts שעזבה את תפקידה כמנכ"לית של חברת Burberry לטובת ניהול רשת הקמעונאות של אפל – האפלסטור שהביאה עימה מחברת Burberry גם את Musa Tariq (שגם עבד ב- Nike) בתור ראש מחלקת השיווק בתחום המדיה. לאחרונה גם דווח שאפל חטפה את Patrick Pruniaux סגן נשיא המכירות והקמעונאות של חברת השעונים השוויצרית Tag Heuer. מהלך שאולי נראה לא קשור הוא הרכישה של חברת Beats- מותג האוזניות הפופולרי שמביא פן שונה וצעיר יותר לאלו של YSL, Burberry ו- Tag Heuer וללא כל ספק גם יכולות שיווקיות מעולות. כל אלו ביחד מראים שאפל שמה דגש משמעותי על תחום האופנה/אופנתיות כשיתכן מאוד שמדובר באופן כללי עבור ליין המוצרים העתידי שלה, אבל אין ספק שאם נתייחס לדבריו של טים קוק לגבי טכנולוגיה לבישה בראיון האחרון שלו בכנס ה- D, ניתן לראות כי הדברים מתגבשים לכדי תמונה ברורה.


מקורות: 9to5mac ושוב פעם 9to5mac
עריכה, תרגום ותוספות: natish
להמשך הכתבה | 3 תגובות המשך קריאה
פורומים חדשות לוחות עוד באייפונס לוח בקרה
תיקון אייפון חדשות כללי לוח אייפון אייפון 5 צור קשר
פיתוח לאייפון חדשות אביזרים לוח אייפוד דרושים
אייפון בישראל חדשות תוכנות לוח אייפד פרסם אצלנו
מוצרי אפל חדשות משחקים לוח סלולר Facebook
iFriends דיון אביזרים לוח אפל מועדון חברים הצהרת פרטיות
פורום אייפד אייפון iFriends אוזניות לאייפון למעלה
אחסון אתרים אייפד


כל הזמנים הם GMT +2. השעה כרגע היא 14:37.

מופעל באמצעות VBulletin גרסא 3.8.7
כל הזכויות שמורות ל"קבוצת אייטל בע"מ" מנהלת ומתחזקת את אתר iPhones.co.il ©
iPhones.co.il © כל הזכויות שמורות ©Ad Management by RedTyger

SEO by vBSEO 3.3.0